Ga naar inhoud
Libelnet Maasbree
077 465 0295

Aftersales

Blijvende relatie met gasten na hun verblijf voor herhaalbezoekers

Klantrelatie na het verblijf

De Aftersales module helpt u een blijvende relatie op te bouwen met uw gasten na hun verblijf. Door gerichte communicatie en persoonlijke aanbiedingen stimuleert u herhaalbezoekers en verhoogt u de klantloyaliteit.

Van tevredenheidsonderzoeken tot speciale aanbiedingen, van herinneringen tot persoonlijke uitnodigingen - alles wordt geautomatiseerd voor maximale effectiviteit.

Aftersales voordelen

  • • Hogere klantloyaliteit
  • • Meer herhaalbezoekers
  • • Positieve reviews stimuleren
  • • Persoonlijke communicatie
  • • Geautomatiseerde campagnes
  • • Verhoogde omzet
Follow-up E-mails

Geautomatiseerde e-mails na het verblijf met persoonlijke touch.

Tevredenheidsonderzoek

Feedback verzamelen voor continue verbetering van service.

Speciale Aanbiedingen

Persoonlijke kortingen en aanbiedingen voor terugkerende gasten.

Herboek Campagnes

Gerichte campagnes om gasten terug te laten komen.

Aftersales Timeline

1

Bedank E-mail

Direct na vertrek: bedankt voor het verblijf

2

Feedback

3 dagen later: tevredenheidsonderzoek

3

Herinneringen

1 maand later: mooie herinneringen delen

4

Aanbiedingen

3 maanden later: speciale aanbiedingen

5

Seizoen

Voor seizoen: vroegboek voordeel

Personalisatie

Alle communicatie wordt gepersonaliseerd op basis van het verblijf en voorkeuren van de gast.

  • • Persoonlijke aanhef
  • • Verblijf specifieke content
  • • Voorkeur gebaseerde aanbiedingen
  • • Seizoen gerelateerde tips

Loyaliteitsprogramma

Beloon trouwe gasten met speciale voordelen en exclusieve aanbiedingen.

  • • Punten systeem
  • • VIP status voor vaste gasten
  • • Exclusieve kortingen
  • • Vroege toegang tot aanbiedingen