De Fabriek Maasbree biedt dagbeleving in de vorm van o.a. creatieve activiteiten, theater, muziek, een vers bereide maaltijd en een goed gesprek. Vanaf dit najaar kunnen mensen met dementie of een andere intensieve zorgvraag er wonen. Dit zorgt voor een unieke verbinding tussen wonen en de dagbeleving.
Daarmee is De Fabriek op zoek naar nieuw personeel om ieders hart te raken, geluksmomenten te creëren en samen aan de toekomst te bouwen.
Doelstellingen
Geschikte kandidaten te enthousiasmeren om te solliciteren voor diverse functies. Hierbij is belangrijk om de bijzondere visie op dagbeleving en wonen in beeld te brengen.
Inhoud
Om kandidaten echt enthousiast te maken voor de diverse functies in het woongedeelte is het belangrijk om het unieke gevoel van De Fabriek over te brengen op de kijker. We laten de verschillende talenten zien van de gasten, de lol, het geluk, de samenwerking en het lachen. De beelden versterken we met inspirerende muziek en een voice-over van eigen mensen. Tijdens de video vertellen personeel en vrijwilligers vanuit hun hart over hoe een dag bij de Fabriek er uitziet. En we geven een beeld van de huidige werkzaamheden rondom het Fabriekspand.
Resultaat
Een resultaat waar wij als Libelnet trots op zijn;
Door de promovideo te delen op Facebook zijn er in 30 uur 22.800 mensen bereikt en is het bericht 212 keer gedeeld.
Zonder de inzet van Google en vacature platformen zijn er 35 geschikte kandidaten aangenomen. Op het gebied van verzorgende IG is dat in deze tijd zeer bijzonder. Iedere sollicitant gaf aan door de video getriggerd te zijn geraakt.
“Het ondenkbare is gebeurd!”, aldus Zorgondernemer Bart van De Fabriek Maasbree.
Bekijk hieronder de video.